Sunday, 12 April 2015

Na Warhola do Opavy

...Pouhé navštívení sítotiskového mága se změnilo v rychlý nakupovací záchvat :D
Pravda, se Šari jsme nakupovaly pouze ŽIVOTNĚ NUTNÉ drobnosti, ale stejně...


Warholovu výstavu v Opavském domě umění bych doporučila především lidem, kteří se s Warholem nikdy nesetkali. Nic moc nového jsem neobjevila, jediné, co jsem ještě naživo neviděla byly obaly desek pro Velvet Undeground a Blondie, což bylo sice hezké, nicméně není to zrovna něco, čím bych měla tendenci se kochat.
Součástí výstavy byla i možnost pořídit si tričko, tašku nebo plakát a vyzkoušet si na něm sítotisk. Šari si vyzkoušela sítotisk, čehož jsem už měla v průběhu vzdělání dost, a raději jsem si koupila už hotovou, údajně nepovedenou tašku s Marylin, která byla natištěna obráceně.
Mám pocit, že tato genialita přesně vyjadřuje můj vztah k Warholovi.
(Vstupné pro studenty je 50 Kč, jinak 70.)


Před domem umění jsme zavítaly do mírně podezřelého krámku s esoterickým zbožím. Neodolala jsem čajíčkům a nakonec ještě knížečce Akupresura pro ženy. Uvidíme, co nového se přiučím.


A poslední bod byl Optis a bílá akvarelová barva. Nikdy jsem bílý akvarel neměla, tak jsem zvědavá.


Celkově moc pěkný půlden. :)

2 comments:

  1. Jé, od English Tea Shop tu zrovna mám vynikající zelený~ ^^
    Marilyn nohama vzhůru je boží!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zelený zkusím příště! Zatím jsem měla jen mátový, a byl... mátový. :D Nic extra :D
      Že, že!!! A prý nepovedená, pchá! :D

      Delete