Monday, 13 April 2015

Čas běhání nadešel

...A s ním nutná výbava.
Kterou není tak jednoduché sehnat.
Spodní část tedy.


Na fotce výše jsou Boty ,,na běhání ve městě" (jsem nadšená, že jsem sehnala černé, už jsem pomalu přestala doufat), Dva nátělníky z Decathlonu které jinak nosím na irské tréninky, modré triko z téhož obchodu, taštička kolem pasu na mobil a klíče, a ony kraťasy, které mohou za celý článek.

Prošla jsem několik obchodů, vyloučila všechny superdrahé možnosti (aka legíny s třemi proužky za 1 400Kč), vyzkoušela spousty kalhot (protože je ještě docela zima, takže plán byl - koupit něco dlouhého)...
Nakonec jsem si, se vší mně vlastní ironií, koupila kraťasy.
Pánské.

Protože - pod ně se dají strčit jakékoli legíny, takže délka je vyřešena. Je to vrstva navíc, která ještě není nijak uplá, takže nebudu potěšovat okolí svým pohupujícím se tělem. A využiju je i na jógu, pilates, irsko, brusle a všeobecně na bloumání po lese.
A jsou černé a ladí k mým černým teniskám.
A nejsou superkraťoučké jako všechny dámské kraťasy, takže co má být skryto, zůstane skryto.

Slečna u pokladny se mě při placení zeptala, jestli nechci ještě něco. A já jsem chtěla. Kam vy si strkáte mobil a klíče když jdete běhat? :D Mně to strašně obtěžuje, kapsy jsou nespolehlivé a za pas legín se to strčit sice dá, ale přecejen, elektronika a vlhkost... (Do podprsenky jsem mobil taky párkrát strčila, ale to je snad ještě horší.)
Takže jsem si koupila taštičku. Poměrně drahou na můj vkus, možná jsem raději měla počkat na ebay... Ale co.

Takže tímto je můj running gear complete.

No a když nakonec odcházíte z obchodu s pánskými šortkami v tašce, nakouknete ještě do Tesca a tam kromě  tučňáčí peněženky (předchozí post) objevíte ještě ty nejlepší kraťasy ever.

Dětské.

PROČ NEJSEM JEŠTĚ MENŠÍ A POLOVIČNÍ?!



Život není fér!


2 comments:

  1. Už abychom zase mohly na brusle a třeba zkusit i to kolo :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tož to bychom tedy mohly :) Jsem i pro kolo :)

      Delete