Tuesday, 7 April 2015

Asi to chce klidnější počátek.

...Moc mi to blogování nejde.
Dnes jsem se šla flákat po Ikei. Sama. Je zábavné procházet obchodní dům a u toho poslouchat soundtrack z nějakého dramatického filmu (Cpt america : Winter Soldier)
...Každý může být agent!


No každopádně úlovky nic moc. Spousta takových těch ,,jednou", ale nic pořádného.
Až na krabici. Krabici do skříně jsem moc chtěla, na všechny šátky a podobné neskladné hlouposti.

Akorát mám teď ve skříni krabici, hromádku kalhot a nic dalšího se tam skoro nevejde.
Aspoň že je ta krabice růžová.


Zakoupena byla nejen ona látková krabice, ale i další čtyři plastové krabice, určené porůznu do bytu na skladování hloupostí.
A gumové bonbónky.
A suchý šampon. Na Animefest. Uvidíme, jestli do AF vydrží.
A pak taky tričko na běhání.
Původně jsem tedy chtěla kalhoty, ale žádné vhodné jsem nenašla, takže zatím aspoň takhle.
A časopis jsem dostala od paní v Douglasu.
Asi z lítosti.
 A nebo protože očichávám Hermése, pak odmítnu suchý šampon Toni a Guy za 350 Kč a nakonec si koupím Batiste za 55 korun (a odmítnu druhý, protože stovka už je moc).

No comments:

Post a Comment