Monday, 10 September 2012

Me & watches.

I was looking for some good, maybe ,,fashionable" watches.
But me and time.
We don't understand each other.
We don't even try...

You know, how the Doctor Who said:
,, People assume that time is a strict progression of cause to effect, but *actually* from a non-linear, non-subjective viewpoint - it's more like a big ball of wibbly wobbly... time-y wimey... stuff."
Looking for watches under the cut.


So I need watches with all numbers, definitely not roman ones, and if there's 24 hour system on it, better for me.
(And I don't want digital, either.)
Since I don't want to spend too much money on them, I was checking VotočVohoz and Aukro last two days.
I'll let you know If I fing some.

                                                                 My current watches:




 What about you and watches? 

2 comments:

  1. Já hodinky nenosím :D

    Od toho mám mobil... kdysi jsem hodinky mívala jak s ručičkama tak digitální, ale nikdy jsem je vlastně nenosila ani teď k nim nemám žádný vztah... čas si hlídám jenom okrajově ty hodinky by mi moc nepomohly :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      Mobil mám samozřejmě taky, ale hrabat vždycky v těch mých velkých taškách se mi vážně nechce...Navíc pěkný řemínek je vlastně hezký náramek. :)

      Delete