Sunday, 27 September 2015

Bojnice

(Článek zveřejňuji s dvouměsíčním zpožděním, nevím proč zůstal v konceptech... :D)
(Projíždím zběžně blog Šari a zjišťuju, že ona o výletě taky nenapsala, takže je vše ok.)

Cesta do Bojnic na Slovenku s Šari, která mě před odjezdem varovala, že:


...Neb my bitchiness dosahuje nových hranic, a nehodlám to krotit. :D

Nakonec ale, kromě "pizdy z Čadce" a nechutné líbající se dvojce někde mezi Trenčianskými Teplicemi a Bojnicemi a pak dvouhodinového čekání na našeho ubytovatele bylo vše ok. 

Bojnice bych doporučila na relaxační, ideálně celodenní výlet. Toulat se parkem, navštívit zoo, ve které jsme s Šari sice nebyly, podle reakcí rodiny, u které jsme byly ubytované to ale zřejmě byla chyba, park byl určitě větší a sahal dále, než kam jsme my došly... A rybníčky. Skvělé rybníčky, u kterých se dá ležet hodiny a počítat želvy. :) 






 Smutná, zanedbaná Žilina. Škoda. Maminka ale říkala, že přesně takhle to vypadalo před dvacetipěti lety když tam naposledy byla.
Tak to je asi nějaký Žilinský záměr.
Čekání na foto na blbou průkazku do blbého vlaku protože blbá pizda z Čadce nám neuznala českou fotku.
Za blbých pět euro.

 Co se skrývalo v kulatém otvoru nad ateliérem



 Bojnice:

 Pohled do studny ze čtvrtého nádvoří

...Pohled ze studny de čtvrtého nádvoří. :D

Jeskyně pod čtvrtým nádvořím. Nejlepší místo Bojnic.






2 comments:

  1. Já už ten článek 3 dny píšu...zatracená prokrastinace...navíc jsem někde našla ještě moje fotky. Bude toho víc :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol :D to já jsem ho napsala hned po příjezdu, ale proč zatvrdl v konceptech, to fakt nechápu.

      Delete