Thursday, 30 July 2015

Colours of Ostrava 2015

Colours byly tak...dávno?!
Letošní ročník  byl ve znamení klidu. Nikam jsem nespěchala, nikam neběhala, moc nenakupovala (I když se ty věci nakonec nasbíraly)... Celkově moc fajn a Mika na konci byl rozkošná energická třešnička na dortu. ;D
Článek bude spíše o tom, co jsem si koupila či dostala, nějaký "report" mám teprve v plánu, ale nevím, jestli se seberu natolik, abych ho vážně udělala. Uvidíme. :)


Začneme tím, co si běžně beru s sebou.


Katalog a plánek areálu, který vám dají hned u vstupu, a do kterých pak v průběhu dní čmárám, kroužkuju, dělám poznámky... Na konci si je vždycky schovám do sáčku spolu s náramkem.
Deníček a tužku - Protože pořád něco čmárám a mapka a katalog mi na to nestačí.
Dětské vlhčené/intimní ubrousky - protože ty se vždycky hodí.
Pláštěnkobunda, kterou jsem si koupila snad na mých prvních Colours (2009) a od té doby ji nosím každý rok. Na sezení, na pršení...
Sluneční brýle, rtěnka, kapky do očí sluchátka a mp3jka (na cestu tam a zpět)
Taštička s kosmetikou, náplastmi, krémem atd
Peněženka (obvykle se neobtěžuju z ní vytahovat to, co tam běžně je, jako to dělá hodně lidí...)
A kapesníčky. Klidně i tři balíčky, ony se využijí. :D

Už tradičně na CoO vyrážím sama a považuju to za praktičtější. A klidnější. Pokud nemám na několik hodin (!i to se stalo!) hudební preferenci, napíšu smsku někomu o kom vím, že v areálu je, a sejdeme se. A já pak zase nenápadně zmizím. :) Ještě častěji se mi ale stává, že někoho potkám, protože tuším, kde kdo zrovna je.

A teď, k čemu všemu jsem v průběhu čtyř dnů přišla. :)


Z opravdu koupených věcí je tu Ohyo lahvička, o které jsem se už dříve zmiňovala na pixietries (tato je má třetí). Další byly minimýdelka, čerstvý pomeranč a horká arabika. Citrusy mi voněly vždycky a horká arabika obsahuje určitě hromadu skořice, která je taky moje milovaná. Mýdélka jsou z Mýdlárny v Hnízdě. Jestli se někdy odhodlám je opravdu použít (teď mi totiž vyvoňují šuplíky a skříň) napíšu o nich na pixietries. :)
Z nakoupených věcí pak byly (kromě jídla) už jen náušničky z jednom z orientálních obchodů. Byly hodně zvláštní, nemohla jsem odolat.

Ještě před hlavní branou jsem zahlédla dva lidi s taškami Zoot a zajímalo mě, co jsou zač - a k odpovědi jsem dostala navíc tričko. Chichi! (Bohužel jejich Mko není moje Mko, takže to bude tréninkové tričko.) Tužku OU jsem, stejně jako trsátka dostala, placky bylo možné si vytvořit, a blikací prsten Amundsen jsem našla v umyvadle jednoho ze záchodků. Kromě vosího hnízda nad vchodem. Ehm.




4 comments:

  1. Na Colours jsem kvůli ceně ještě nikdy nezavítala, proto jsem docela překvapená, že se tam dají sehnat i takové věci, jako tahle krásná mýdlíčka O.o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, to ano, stánečky s různorodým zbožím s Colours přicestovaly z původního sídliště u Slezskoostravského hradu.
      Každoročně tam jsou ve stinné uličce poblíž hlavní stage asi čtyři orientální stánky s oblečením, šperky, peněženkami a drobnostmi, mýdlárna byla letos tuším prvně, pak třeba jakýsi fashioncosi, kde někdo přešívá starší hadříky na nové + prodává občas fakt pěkné kožené kabelky, ale za šílené ceny. Je tam vždycky stánek z eko obchodu http://www.branakdetem.cz/ kde mají kosmetiku, knihy a ekolahve a příjemné paní prodavačky. :) Letos přibyly ještě květinové korunky, placky a odznáčky a na jiných místech v uličkách pod konstrukcí pecí jsou další stánky s oblečením (happy socks) a třeba henna, dělání umělých dredů, sluneční brýle, flerařky se svými modýlky a podobně. Je tam toho spousta. :)

      Delete
    2. Asi aby se lidem ten festival ještě prodražil :D Ale spousta z toho zní moc zajímavě! :3

      Delete
    3. No, to se rozhodně prodraží. ale spíše na jídle než na věcech, i když... sem tam mám rok, kdy se mi tam líbí strašně moc věcí a odolat je těžké... :D

      Delete