Monday, 27 August 2012

Nejčastější věc, na kterou myslím

V práci

,,VYPADNĚTE OD TĚCH KRYTŮ"
(Nabízíme kryty na starší typy telefonů. S krytem nabízíme i výměnu, ale lidé se mě ptají na věci a detaily, které nevím, nebo vím, ale nerada vysvětluji.)

,,...Kolik je hodin..."
(...)

,,Půjdu na záchod teď, a sbalím ty dva stojany, zavřu všechny skříňky a šuplíky, zamknu stánek a poprosím někoho v okolních obchodech aby pohlídal zbytek, nebo to vydržím hodinu a půl do konce směny...?"


Ve škole

,,Nemluv na mě nemluv na mě nemluv na mě."
(U lidí, se kterými se nechci bavit. Platí i pro práci, volný čas, domov a vůbec vždy a všude.)

,,Na nic se mně neptejte na nic se mě neptejte na nic se mě neptejte"
(U profesorů, kteří se rádi ptají na názory studentů.)

,,Proč tohle dělá?"
(U lidí, kteří přijdou, podívají se na vás, pak na vaše dílo/stánek/nohy/, pak zase na vás, pak zpět na objekt zájmu a nakonec zůstanou zírat na vás. Do očí. Ideálně z patnácti centimetrů a bez vysvětlení.)


Na Irsku

,,Up, two three four five six seven, jump two three, jump two three, Up two three four five six seven, jump two three, jump two tree, Up - cojetohlezanohubududělatženic."

,,UP TWO THREE! UP THREE! UP OMG MY HIP IS BLOCKED, GREAT."



V tramvaji

,,Nelep se na mě smrade."
(Děti)

,,Odpal!"
(Dospělí v tramvajích)



No comments:

Post a Comment