Saturday, 10 November 2012

Severed limbs

Na to, že sem (do práce) chodí mnoho lidí s useknutými prsty či končetinami jsem si zvykla. Ale ne s ČERSTVĚ useknutými prsty a končetinami!

Přišel pán, vypadal podezřele, po pár vteřinách jsem si všimla, že jeho bujaré veselí asi pochází ze zvýšené hladiny adrenalinu - jeho ukazováček na levé ruce byl obalen silnou vrstvou obvazu.
Prosakujícího obvazu.

Prosakující až na pult.

Když mi podával dvě dvacetikoruny za plnící lahvičku k elektronické cigaretě, kontakt s krvácející končetinou byl nevyhnutelný.
Drobné kapičky poněkud hustější konzistence na mé dlani.
A na pultíku.

Šly špatně umýt.

...A tak, no.
Štěstí že s krví nemám problém.

6 comments:

  1. Tak takového zákazníka bych mít neměla xD Hele mám pocit, že jsis nevybrala obyčejnou práci, ale nějakou adrenalinovou :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi nechtěla, že :D Já jsem se ho chtěla zeptat jak k tomu přišel, případně aby ukázal... Ale jeho kolega ho odtáhl. :(
      No, zvláštní lidé tam chodí. :D

      Delete
    2. Jo nechtěla xD Překlep - to mám z toho, že po sobě nečtu komenty.

      Mne by to zajímalo, co se mu stalo :D

      Delete
    3. :D Já je po sobě taky nečtu a pak se jen divím...:D

      Mně taky! :D

      Delete
  2. Eeeeeeeh že to byl ten, který přišel když jsem tam byla já, ti vypadali děsně podezřele..chudákuu T-T

    ReplyDelete
    Replies
    1. O divadýlko jsi pak přišla, bohužel :D

      Delete