Sunday, 11 November 2012

Někdy to není špatné.


Veselé chvilky.

Pán: ,,Dobrý den. já mám problém. Tady manželka! Mi PUSTILA! mobil na zem."
Johanka: ,,Aha...?:D"
Pán: ,,Já bych chtěl fólii."
Johanka: ,,Model?"
Pán: ,,Nokia."
Johanka: ,,Přesněji?"
Pán: ,,N9...? Nebo něco s devítkou, no. :D"
Johanka: ,,:D ...Máme, tady, dva v balení, 80 Korun."
Pán: ,,To jo. Tak já si ji vezmu." (Podává mi peníze a zároveň strhá obal fólie."
Johanka: ,,A jak se vám to povedlo?" (Mobil má prasklý display na několika místech, vypadá to efektně, ale nepoužitelně)
Pán: ,,No, tady... to pustila prostě, no."
Paní: ,,Prostě spadl no, takový mobil... Dělá jako by to byl svět!"
Johanka ,,Nebo to bylo schválně, pořádně s tím třísknout? (naznačuji řádný rozmach směrem k zemi) :D" 
Paní: ,,Neee! :D"
Pán: ,,Hehe. (Sklání se nad fólií a lepí)"
Paní: ,,Nechceš si to raději nechat udělat odborně?"
Johanka: O.o Na to já asi nejsem ta pravá, eh...ehehehe."
Paní a pán: ,,Mwhahahaaha"
(Další konverzace s paní ohledně pracovní doby, židle, jídla v práci a podobně)
Pán: ,,No a teď tam mám bublinky! No nic, tak naschle."
Johanka: Přijďte zas!! :D"


1 comment:

  1. Dobrý :D

    Hele nemáte fólii na samsung star ten původní model? :) A za kolik? :D

    ReplyDelete