Saturday, 17 November 2012

Hm

To si příště rozmyslím, nějaké blbé uklízení.


Jeden den jsem měla volný, dopoledne škola a pak nic.

Tak jsem si řekla, že si v pokoji uklidím, protože jinak tam prakticky nejsem a není na to čas.

Nejdřív jsem chtěla zamést prach, který jsem měla kolem postele a pod nočním stolkem.
Smeták tak úplně nefungoval.

Tak jsem vzala do ruky náš malý příruční vysavač.
Po zapnutí z něj vylétl takový ten jemňounký prach, který vidíte a nevyhnete se mu.
Pak jsem ho chtěla vyklepat, něco jsem zmáčkla, něco upadlo a jeho obsah se válel po kuchyni.

Opakuji že smeták moc nefungoval.

A pak jsem tedy vysála kolem postele, kuchyň a chodbu, kde se mezitím ten jemný prach snesl k zemi.

A pak začalo kýchání.
Já mám totiž prý na prach alergii.

Pokaždé, když se doma něco zvíří, onemocním.
V řádu několika hodin.

Něco jako rýma, ale s vyšší teplotou. A pak se to dostane na průdušky.
A Xyzal, Ventolin ani nic podobného tohle peklo nezastaví.

Takže už druhý den sedím v práci, hezky nateklá a s teplotou.
A Muconasalem. Což je nějaký eukalyptový sprej do nosu. Takže aspoń dýcham.

Yay meeee~!


1 comment:

  1. Chudáku :D Tohle znám, když se daří, tak se daří xD

    ReplyDelete