Saturday, 27 February 2016

Moje youtube stereotypy?

Tak jsem jednoho dne u kávy, "bazénu" a panini byla otázána, jaké youtubery sleduju. ...Youtuberkou. :D
Co se českých týče, byla jsem přesvědčena, že je to jen jeden, teda jedna, a to Hanny Brokolice, která mi tuhle otázku i položila.
Dostalo se mi pak pozdviženého obočí když jsem si nahlas uvědomila, že všechny youtuberky, které sleduju, jsou asiatky. Když jsem se v tom začala ale trochu šťourat, zjistila jsem, že tak jednoduché to úplně není! :D
No, a abych si (a případnému čtenáři) situaci ujasnila a případně představila někoho nového, sepsala jsem seznam.

...Ke každé autorce jsem přidala Q&A video, nebo něco podobného, pokud ho mají. :)


Asi vůbec první youtuberka, kterou jsem začala sledovat, byla SecretLifeOfABionerd. V době, kdy jsem ji objevila, studovala ještě ve škole oděvnictví a často dělala jednoduché video návody na to, jak si ušít oblečení nebo jak vyrábět různé doplňky. Časem se její videa dost změnila, návodů už není tolik. Poslední dobou to spíše vypadá, že teprve začíná doopravdy žít, stěhuje se, mění svůj vzhled podle svých představ a vypadá to, že znovu začne tvořit.


Další je třeba clothesencounters (Jenn), slečna, jejíž styl a upravenost se mi líbí. Její videa jsou skoro výlučně jen outfitová.



Další je Bubz, kterou v poslední době sleduju asi nejvíce, což je dáno tím, že přispívá nejčastěji a nejpravidelněji. Sleduju ji asi dva roky, takžesi pamatuju čas, kdy žila se svým partnerem Timem (BubzHubz), když se za něj provdala, když otěhotněla, když se jim narodil syn, kterému je teď už rok... Občas, když se na její videa dívám, přemýšlím nad tím, jak člověk tímto způsobem života přichází o soukromí, a jestli třeba zrovna Bubz nějaké vůbec má.


Další je nepravidelně přispívající PangcakesTV, kterou znám taky docela dlouho. Její videa jsou obvykle hodně povídací, poslední rok měla ale spoustu psychických problémů a těsně před Vánoci jí umřela maminka. V posledním videu ale mluvila o tom, jak se s takovouto ztrátou vyrovnává a že youtube se vzdát nehodlá...



A vůbec nejnovější sympatický objev je princessmei, která je mi blízká svou láskou k anime (Yowamushi Pedal!!), tím, jak se obléká, jaká je... Je můj ztělesněný náctiletý sen. :D


Wengie je další optimistická osoba. Kromě make-up videí ale dělá i jiná zajímavá videa, třeba o různých typech objektivů na zrcadlovky, o tom, jak vydělávají youtubeři...
Q&A jsem nenašla, takže jsem vybrala náhodné video.



Další může být třeba Psychara0x, která mi jednoduše přijde zábavná. Pokaždé vypadá jinak, míchá oblečení, mění vlasy, mění dredy... Další takový můj pubertální sen. :D



Elise Buch, jeden z mých nejnovějších objevů. Opět jednoduše příjemné sledovat, a líbí se mi, jakým způsobem kombinuje vzory a barvy. Já toho jako zastánce černé, hnědé a vínové nejsem schopná. :D



Maddi Bragg, hodně mladá slečna, která mě něčím strašně rozčiluje, a zároveň baví.
A má skvělé vlasy.


grav3yardgirl, jejíž hlas když má maminka slyší, zavírá se v kuchyni. Grav3 křičí, ale je poměrně zábavná.
Na svém kanálu má několik linií, kterým se věnuje, Seen in TV, Tea Vlog, Follow me around, OOTD a další.


albinwonderland, růžovovlasá fanynka pohádek a tumblr.


Laina
Komediant! Líbí se mi její humor. A hromada ironie.


kanadajin3 je kanaďanka žijící v Japonsku. Z jejích videí se dozvíte hodně zajímavých informací, třeba proč se nelíčit v metru a podobně. (Nedělejte to.)


Zoellu zná asi téměř každý, kdo kdy zavítal do světa vlogerů. Mám raději její vedlejší kanál, More Zoella, než ten hlavní. Tohle video je ale z hlavního kanálu:


Aby se neřeklo, mezi oblíbenými mám i tři chlapy.

První je Danisnotonfire, britský youtuber. Líbí se mi jeho humor. (Spirit animal)


Dan žije v bytě v Londýně spolu s mým druhým oblíbeným youtuberem, kterým je AmazingPhil.
Phil je taková roztomilá osobnost. :D


Kromě toho, že spolupracují na svých kanálech vzájemně, mají svůj další kanál, DanAndPhilGames.
Kromě jejich nejdelší série Sims se mi líbí hraní strašidelných her, které bych sama nikdy nehrála, ale baví mě sledovat, když je hraje někdo jiný. :D


Posledním mužem v kategorii je Tyler Oakley, který se zná s celou britskou sekcí, takže Dan and Phil, Zoella, Pointless blog (Alfie), a další, které sleduju méně.
U Tylera sleduju především kolaborace s jinými youtubery, jeho samostatná videa mě moc nebaví.


České youtubery nakonec sleduju tři. :)

Hana, která je mi sympatická a působí na mě uklidňujícím dojmem. Její videa jsou převážně o kosmetice, ale já mám nejraději ty, které o kosmetice ani nejsou. Takové ty videa ze života. "Kecací".
Taky se zajímá o kulturu a je z Ostravy, což je super. :)



Druhá youtuberka (kde přichází na řadu ta podezřelá asijská...linie) je stylewithme.
Míša je nejmladší ze všech blogerek, které sleduju. A je zajímavé, že ani přesně nevím, čím mě zrovna její videa zaujala. Při sledování mě tedy naprosto fascinuje ten stoprocentní pražský přízvuk. Tak možná proto? Baví mě ji poslouchat, i když je to někdy rozčilující, něco jako grav3yardgirl výše.


A poslední bude opět muž, a to GameballCZ, přesněji playlist Prasátko Slezina, které mě snad i donutí si jednou to plyšové prase koupit.
gameballcz je tedy další kanál Kovyho, který jinak dělá i další videa, ale já od něj sleduju především ty parodie.


...a nebo parodie na Láďu Hrušku.


...Tak. Sice to není vše, ale jsou to ti nejpodstatnější.
Tak zase někdy! :)

6 comments:

  1. Zajímavý výběr! :)
    Překvapilo mě, že některé ty channely znám, to jsem ani nečekala :D Taky občas kouknu na Bubz a Wengie, když mi je YT nabídne. grav3yardgirl už neodebírám, protože poté, co jsem do ní viděla několik desítek videí po sobě, začaly mě její opakované hlášky natolik iritovat a její hlas mi začal rozrývat bubínky, že jsem se raději odhlásila. albinwonderland sleduju :3

    Co se týče kanadajin3, to ti nevadí to dramu, které neustále vyvolává, ty šílenosti, kdy se neustále vydává za jiné osoby ani to, co dělala všem ostatním J-vloggerům? Bavilo mě sledovat, jak to prasklo a občas na ni akorát kouknu na Pretty Ugly Little Liars fóru, protože takoví lidé by se podle mě neměli podporovat. Takže z J-vloggerů raději sleduju třeba Rachel a Juna :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Charakteristický mišmaš. :D
      Na grav3yard asi člověk musí mít nervy, já jsem si časem zvykla. :D
      Já popravdě koukám jen na ty videa a dramatům kolem se vůbec nevěnuju (krom třeba Venus a její matka, to nešlo přehlédnout :D) takže si teď možná zkusím najít to forum a mrknu na to.
      Z j-vloggerů se ještě občas mrknu na mimei, ale jen občas...taky mě na ní něco rozčiluje :D

      Delete
    2. PULL fórum je skvělé počtení, fakt doporučuju :D Jsou tam všechny podobně známé dámy a přestože se při přesunu na jiný server přišlo o hodně informací a důkazních materiálů, uživatelé to pak nějak poslepovali a tak si člověk může řádně počíst. Pro základní informace stačí vždy úvodní článek v dané kategorii :D

      A ano, Venus nešla přehlédnout - očividně je to ale, jak se ukázalo po jejím nedávném útěku z domova, bez matky docela sweet hodná duše. (Ano, přiznávám se, začala jsem ji asi před týdnem kvůli tomu odebírat, heh.)

      Delete
    3. A kdyžtak tady máš (již jinde stažené video), kdyby se ti nechtělo číst :3 https://www.youtube.com/watch?v=OJKoHfkXhbA

      Delete
    4. Díky za veškeré info. Jestli budu někdy mít chuť se pohrabat ve špíně, vlítnu na to :D
      Kauza Venus byla zcela fascinující, osobně si myslím, že její matka je celkem magor.

      Delete
  2. Dan a Phiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil weeeeeeeeeeeeeeeeeee :D stylewithme mi je děsně nesympatická, nějakou dobu jsem ji sleovala na insta, ale moc nevím proč :D už ji nesleduju :D

    ReplyDelete