Monday, 18 January 2016

Všechny ty Runtastic věci

Máte alespoň občasný zájem o to, udržet se nějak v kondici?
Nic extrémního, jen tu a tam když si koupíte cupcake nebo nějakou jinou věc, kterou vlastně nepotřebujete...


Od doby, co jsem si koupila mobil se systémem Windows, jsou mé možnosti virtuálních domácích trenérů omezenější než byly s Androidem, něco se ale přece jen najde.

A jednou z těch věcí je nedotknutelný, všudypřítomný Runtastic a jeho další verze - Runtastic Squats, Runtastic Push-Ups, Runtastic six pack...
Všechny je v mobilu mám. (Zjišťuju, že existují i pull-ups, a hrazdu sice máme, ale do toho asi raději nejdu.)

Dokud je jaro a léto, tu a tam i teplý podzim, klasický Runtastic jakž takž využívám, i když nejsem tímto způsobem aktivní nijak často a když už dvakrát týdně vyběhnu do divočiny, zapomenu tu mrchu zapnout. (Můžete si vybrak aktivitu, kterou děláte, třeba Running, Walking, Cycling, Mountain Biking, Race Cycling, Nordic Walking, Skating, hiking, Strenght Training, Riding (horse?), Sailing (?!), Windsurfing, Yoga, Pilates, Hockey, Dancing... Teď vypisuju, co tu všechno v menu je, a o čem jsem ani nevěděla. Je tam toho fakt hodně. :D)

Mno ale Push-ups a Squats jsem zkusila poprvé. V samostatné aplikaci.

Ještě začátkem školního roku jsem pravidelně chodila na taneční tréninky, takže jsem udělala i deset "pánských" kliků vcelku bez problémů. Teď udělám tak...dva.
Práci s Push-up jsem si tedy usnadnila "dámskou" verzí, i tak to nebylo úplně jednoduché. Uf.

Co mě ale pobavilo je, že místo toho, aby aplikace třeba odpočítávala čas, do kdy push-up musíte udělat, musíte se pro potvrzení kliku dotknout obrazovky mobilu nosem.
Wow.
Dokážete si představit, jak to vypadá, že.



Squats jsem si na druhou stranu ještě dalších 20 přidala, neb mi to přišlo moc jednoduché... A pak aplikace spadla a mých 40 squats nezaregistrovala. Tak zase zítra.


Mno a tak.
Prokrastinuju.

No comments:

Post a Comment