Saturday, 23 August 2014

Liebster Award tag

Byla jsem nominována úžasnou, šikovnou a krásnou Ájinkou.
Nezlobím se, i když myslela, že se budu zlobit. Jak bych se na tebe mohla zlobit??

Tak do toho! *THOR'S VOICE*



1. Co plánuješ po škole?
Panický záchvat a následně hledání práce. Asi. 
Nebo uvidíme, nic určitého neplánuji.

2. Taky máš své hatery? (Ať už virtuální či reálné) Máš pro ně nějaký vzkaz?
Nevím. Asi nějací budou, ne tedy přímo -chci tě zabít- hateři, ale někdo, kdo mě nemusí se najde. Ale dobře to kryje, protože o něm nevím.
A vzkaz? ...Máš na to právo, jako každý. 


3. Kam by ses nejradši vydala? (Slyšíš volání dálek?)
Vždy mě lákala Jižní Amerika, Peru a Ekvádor. Taky Tibet a Indie. Nový Zélend a severské země. Z těch reálných, kam bych se ale chtěla vydat, jsou Británie, Irsko a Skotsko.)

4. Káva nebo čaj?
Ájo, to je podpásovka! 
Ngggh!
Unnnngh!
Ghhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!
Č-K-ČČČČČČ---ČAJ, NO!

5. Poslední písnička, která ti uvízla v hlavě a zní ti v uších?

6. Taky zbožňuješ IKEA?
Ano. Tak, a je to venku. :D
Nenazvala bych to zbožňováním, ale nedokážu si představit, co jiného bych si pořídila. Tady v česku. Nejsem zrovna fanouškem mixu nábytku z všelijakých let a robustní dřevěné skříně a židle které se mi líbí stojí majlant.


7. Jaká je tvá největší závislost?
Sci-fi.
Kazí mi život krásným způsobem...


8. Půjdeš do kina na 50 shade of Grey? :)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


9. Půjdeš se mnou? :D
Když mi koupíš lístek. Ale... 

10. Šikanuje tě tvůj kocour (jako to dělávají všichni domácí mazlíčci)?
Oooo ano. Právě teď mě citově vydírá svou roztomilostí.
-jsem líná vložit video- 

11. Jaké je tvé oblíbené slovo? A jaké nejméně oblíbené?
Jedno slovo...? Hmmm... Bandaska :D A nejméně, nevím, ale popřemýšlím o tom.

A 11. faktů o mně. No potěš.
1. Jsem od přírody hnědovlasá, vlasy se mi ale leskly nazrzle. A já jsem chtěla být rezavá celá. Takže jsem se pro začátek nabarvila načerno. That's my logic.
2. Mám dva sourozence, jednoho znám, druhého ne.
3. Mám více jak 20 lahviček laku na nehty, a žádná barva není stejná.
4. Nenávidím tikot budíku nebo jakýchkoli hodin, pokud se pokouším usnout.
5. Jsem strašně roztěkaná.
6. Neumím počítat. Vůbec.
7. Jsem povrchní a přelétavá. (Tak a je to venku.)
8. Mám několik zamilovaných fandomů, přičemž mezi nejdůležitější patří Star trek a Pán Prstenů, a mezi nejstarší Star trek a Stargate SG-1.
9. Mám ráda umění, ale nerada se o něm učím.
10. Každý půlrok si koupím nový drahý parfém, i přesto, že na jiné a levnější věci mnohdy nemám peníze.
11. Nemám vůli nejíst, abych si pak koupila něco, co moc chci. Raději oželím knihu, nebo jakoukoli věc, kterou si moc přeju, než abych si zúžila jídelníček, jak to dělá hodně mých kamarádů. (!!!)

S dovolením se teď vrátím k učení, možná později vymyslím oněch dalších 11 otázek... Možná... 


2 comments:

  1. A je to venku! :D Já věděla, že se ti v IKEA líbí. Někdy tam musíme spolu, tam je krásně, je to jiný, barevný, mírumilovný vesmír. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc ráda s tebou do Ikey zajdu! A pak si dáme kafe se šnekem za dvacku a budeme spokojené, krásné a zkofeinované... :D

      Delete