Wednesday, 6 August 2014

Deník

Hledá se deník.
Obyčejný, ale krásný deník do školy, který poslouží svému účelu.
 Požadavky:
1. pevné desky, vepředu i vzadu.
2. Pokud možno nepříliš nápadný, ale s pěkným motivem.
3. Kroužkový, který jde celý přetočit - desky slouží jako podložka.
4. Ideálně čistý, bez linek. Když s linkami, tak ne modré.
5. Příjemný papír, pokud možno v odstínech béžové. Taky musí být takový, aby po něm dobře klouzalo jak pero, tak fix.


Deník od firmy Paperchase, který jsem si koupila minulé září v Oxfordu, posloužil dokonale. Splňoval všechny mé požadavky. Na stránkách Paperchase je teď ale ve stejném provedení bohužel jen jeden deník, a to s motivem. který je sice pěkný, ale nevyhovuje mi tolik, jako ten první, který jsem měla...

Zahajuji tedy hledání.

Ebay, má první volba, mě těžce zklamal. A když říkám těžce...
Kde nic, tu nic. blbé formáty, a když už formát vyhovuje, desky jsou na pytel, nebo je silně linkovaný, nebo má málo listů, nebo je už zbytečně drahý... Jestli jste ale zručnější (Šari, koukám na tebe) a dokážete hledat lépe, dejte vědět.

Stránky Paperchase, na kterých je, jak jsem řekla, bohužel jen jeden model v mém vysněném provedení, a to zrovna takový, který mě motivem nijak neokouzlil, a i s poštovným už by mě vyšel příliš draze. Možná, že si ho ale stejně nakonec koupím.

Další stránky které jsem našla, Poppin, byly sice nápadité, ale podle mě jen na stránkách. Pokud si člověk nezařící celé balení potřeb třeba v nabízené oranžové, ztratí to kouzlo. A mají linky. A nemají desky. A jsou tenké. A moc obyčejné. A blablabla.

Cafepress nabízí velké množství motivů a dokonce si můžete vybrat druh papíru - čistý, linkovaný, dělený NEBO TEČKOVANÝ. Málem mě dostali. Bohužel le zase mají měkké desky...

Problémem UrbanGirl bylo, že neměli kroužkové bloky. Nebo tedy měli, ale byly tenké, nebo neměly vhodné desky, nebo něco jiného. Škoda.

nevyhovující kandidát

Hezké, s pevnými deskami, někdy s linkami, někdy bez... Ale ten design... chmm.
Kdyby byl tenhle v kroužkové vazbě!

Moleskine taky nic moc. Mají sice Hobbitovskou edici, ale není to nic, po čem bych chtivě skočila...
Filofax vede v diářích, deníky ale neprodává.
Zůstal mi Aliexpress, který nabízí ostošest, dají se najít dobré ceny a nechce poštovné, ale zase mi tam něco nesedí, přestože kandidátů bylo víc.
...a nedovolí mi postovat fotky. Hm.
Ale mám favorita!!! Líbí se mi možnost výběru - na výšku, na šířku. Líbí se mi jednoduché desky, a taky vazba z jednotlivých koleček. A není tak drahý.
Tak že by přece?

Znáte nějaké místo, kde prodávají deníčky dle mého vkusu? Nebo internetovou stránku? Podělte se! :)



4 comments:

  1. Kdyby nemusel být kroužkový, tak ti nějaký vyrobím :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je jedna z hlavních podmínek. Jinak bych šla za tebou rovnou, s velkou zakázkou. :(

      Delete
    2. A kdyby to byla otevřená vazba bez hřbetu, to by nešlo? Tak by se mohly desky otevřít až do 360 stupňů (musela bych to tedy pořádně vyzkoušet). Akorát teďka nemám dílnu, naši mi předělávají pokoj. -___-

      Delete
    3. Potřebuju, aby se to dalo otevřít stejně jako kroužkový deník - aby se přední i zadní strana setkaly a vytvořily desku... :/

      Delete