Monday, 7 January 2013

Ven

Takže když jsem si zkoušku odložila, mohla jsem jít ven nechat si vytisknout fotky ke klauzuře...
A když už ven, tak s foťákem, že.

Už si nevzpomínám, kdy jsem naposledy... postovala...? (OMG blog se o TOLIK snadněji píše v angličtině) nějaký outfit. Jednoduše protože jsem usoudila, že to nemá smysl vzhledem k tomu, že mám ráda jednoduché střihy a barvy (tedy...na sobě) že jsem to prostě vzdala.

No, takže to neberte jako ,,outfit post", ale prostě jako fotky. Kde jsem náhodou i já.




Baf.

6 comments:

  1. Jéé já už chci taky nějaké fotky venku.. Klidně i u zdi, ale prostě u jiné než v našem obýváku :D
    Kdo Tě vůbec fotil? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uděláme! :)
      Fotím se sama, foťák na stativu (nebo teď byl položený na něčím autě :D) a samospoušť.

      Delete
    2. :D Já bych se asi bála že o ten foťák přijdu.. :P Ale super, že máš nové fotky :)

      Delete
  2. Já si dávám pozor. :)
    A děkuji :)

    ReplyDelete
  3. Krásné fotky :)
    Ten můj malý foťáček nemá ani samospoušť -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :)
      Ty jo, samospoušť je základ, to by měl mít každý foťák O.o

      Delete