Sunday, 28 October 2012

Jak jde ta práce a celkově všechno

Práce jde dobře.
Už vím, kde jsou fólie, vím, kde jsou nabíječky, kryty, silikonové kryty, obaly a všechny další pitomosti.



Zákazník: ,,Máte kryt na SE Xperia?"
Já: ,,Kryty na novější typy mobilů nemáme."
Zákazník: ,,Ale tady je nějaký..."
Já: ,,To je silikonový obal proti nárazům."
Zákazník: ,,No, to nechci..."
Já: 
Zákazník: ,,Ale tady jich máte plno." (Zákazník studuje měkké obaly s motivem Nema)
Já: ,,Vy myslíte obal?"
Zákazník: ,,No, jako...kryt, no, obal asi."
Já: 


Legrace taky nastane, když oslovíte zákazníka, který sice vzhlédne, ale neodpoví. Prostě se jen dívá. Na vás. WTF.

A tak, no.
Alespoň že prvotní krize už je zažehnána.

,,Máte autonabíječku s rozhraním na USB? A taky stojan na HTC do auta bych potřeboval s držákem na topící lamelu."


Ale teď už mi třeba počítání tržby zabere pouhých 15 minut, (dříve to bylo déle. O hodně déle. Já prostě počítat neumím, no.) Úklid, pokud je nějaký, cca 3 minuty (vitrínu o velikosti 1x3 metry je možné vyleštit jedním dlouhým pohybem) a nebožáky, kteří mi poskytnou v posledních třech hodinách devítihodinové směny, kdy už padám na ústa kávu, jsem taky našla.
Yay meee!


4 comments:

  1. To zní dobře :D
    No jo někteří lidi jsou xDDD Mi někdy stačí co já slyším za kecy ach jo xDDD

    ReplyDelete