Tuesday, 16 October 2012

Já a sport

Jak mnozí mí přátelé ví, deset/jedenáct let jsem strávila učením se základům baletu. Bohužel ale, díky své tělesné konstituci (-_-) mi nebylo dáno postoupit na vyšší level. Cca v patnácti letech jsem baletu zanechala a zanevřela na všechen sport. Ne, dělám si legraci. V šestileté pauze jsem zkoušela aikido, jógu, pilates, zumbu, power plate, snowboard, skateboard, in-line...a tradiční kolo a koloběžku.
Nic z toho (krom snowboardu, ale kdo má čas stále jezdit na hory) mě nikdy nezaujalo natolik, abych u dané věci setrvala déle jak pár měsíců.

Teď jsem ale přes nejlepší kamarádku objevila kouzlo Irského tance.




Zvláštní šaty

(Tyhle jsou moc pěkné)



Fascinující věci, kterých je lidské tělo schopno

Taken from  fleetfeet

Both from Irish dance


...A podobně. O svém případném pokroku či failu budu nejspíš informovat. 
A teď si jdu koupit něco, co mi znecitliví nohy.

2 comments:

  1. Irský tanec mám ráda, už dříve jsem se na něj jako menší dívala, ale něco tehdy nevycházelo a potom jsem s tancem úplně sekla. Teď už na to nebudu mít kondičku ani náhodou :D
    Rozhodně informuj dále :D

    Irské tance nám teď pouštěl učitel ze zemáku. Po dlouhé době jsem to zase viděla :) Pamatuji si to i z jednoho filmu, který mám doma doteď :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já se o kondičku nebojím, já zvládnu hodně. Spíš až to budu kombinovat s prací a školou...:/
      To je fajn že se ti to líbí, to tě možná pozvu na nějaké budoucí vystoupení. :D
      Můžu se zeptat z jakého toho filmu to znáš? :)

      A informovat budu, i kdyby jen kvůli tobě, má věrná čtenářko! ;D

      Delete