Tuesday, 10 June 2014

Šaty - a léto může začít.

Taky máte každé počínající roční období pocit, že jste absolutně nepřipravení, pokud si nekoupíte aspoň jednu věc odpovídající danému období?
Já si například každou zimu potřebuju koupit rukavičky, čepici nebo tak něco. I když tuto zimu jsem odolala.
No ale léto - to je tentokrát něco jiného.



Věci z posledního a předposledního léta mi už převážně nepadnou - většinou jsou malé, (ugh) nebo se v nich necítím dobře.
Chtělo to šatičky.
A našla jsem!



BTW. Taky Vám udělá radost, když si v sekáči koupíte nějakou věc, která na sobě ještě má visačku a nebo uvnitř na lístečku přišitý knoflíček? :)

2 comments:

  1. Awwww ....ty vypadají být tak.....krátké! ^^ :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ony jsou dost krátké. I na mě. Bez bloomers ani na krok. :D

      Delete