Thursday, 24 October 2013

???

Nevím, kde se stala chyba, ale blogger mi smazal (nebo tak něco) půlku fotek z blogu.
S velkou pravděpodobností tedy promažu staré články a začnu to tu zase zasypávat svými... věcmi.


...Asi jsem na to přišla. Když na Blogger nahrávám fotky, začalo mi dřív vyskakovat foto, že kapacita je plná a fotky nejdou načíst, takže jsem je začala nahrávat na Photobucket. Pak mi ale blogger přestal podávat hlášení, takže jsem začala své velké fotky nahrávat zase přímo na bogger. a místo toho, aby mi něco řekl, žačal prostě mazat ty staré.
Fuk u, Blogger.

6 comments:

  1. ten blogger má poslední dobou vůbec nějaké divné stavy ....

    ReplyDelete
  2. Hmm, teď jen čekat kdy mi udělá to samé :D O podobných problémech už jsem četla u několika dalších lidí, takže asi běžná věc :(

    ReplyDelete
  3. Kde jsi sehnala tu lišku na pozadí? O.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je fotka mé nové košile. :)

      Delete