Monday, 5 August 2013

Cukrárna ,,Sladký časy"

...Což se mi zdá na Ostravu jako celkem nešťastně zvolený název. Hodně lidí je tady popuzeno a rozčileno když se tu objeví ,,nějaký takový pražácký výmysl", včetně mě. Název je ale jediná věc, která se dá cukrárně vytknout, snad až na malé prostory.
Navštívily jsme ji se Sárou, vyzkoušely kávu, makaronky, oříškové i klasické pusinky, skořicového šneka, kakaové esíčko...

Prostředí je v cukrárně příjemné, poklidné. Paní v ní jsou milé a ochotné, co víc si přát.
Určitě jsem tam nebyla naposledy.




Zapoměla jsem zmínit, že to byla pusinka v nadživotní velikosti, esíčko rovněž!


A zde pokus o dělení makaronku.


16 comments:

  1. To není pusinka, to je přímo pusina!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jo. Zajdem někdy na pusinu? :D

      Delete
  2. Jee chci makronky! :-) Mňamyy

    ReplyDelete
  3. OMGGGGG *-* To vypadá tak yummy. A jak už se řeklo. To je PUSINA :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odte´d bude každá dobrá věc PUSINA. :D

      Delete
  4. Hauuuuu doufám, že tam mají nadživotních velikostí víc. Díky díky za fotky, vážně tam budu muset zajít ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojo, měli tam pár věcí. Jen myslím, že to pečou porůznu, že nabídka není každý den stejná. :)

      Delete
  5. mňáááám, jakto, že jste mě nevzaly takyyyy, já chci konečně makronku :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tož psaly jsme na FB Ostravských Bloggerek...(Proč je naše zkratka OB? :D) Tak příště. :)

      Delete
  6. Mě osobně cukrárna velmi zklamala a myslím si, že můžu s přehledem mluvit i za Eli, ta dostala "vynikající" pařížský krém, který chutnal jako antibiotika, tak jsme si každá dala půl lžičky a už se toho ani nedotkly (nemluvě o plastových kelímcích a tom, že polovina věcí vypadala až moc handmade like). Prostředí je fajn, makaronky za tu cenu nejsou až tak dobré. (V Paříži za tuhle cenu byly vážně výborné.) Celkově se mi cukrárna nezdá moc dobrá, mohli chvíli počkat a zlepšovat se v pečení, než jí otevřeli. :D Osobně jsem čekala, že to bude úroveň alespoň podobná Babiččině cukrárně, takže mě to velmi zklamalo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jsem asi měla štěstí, mi všechno chutnalo. to s těmi kelímky není nejlepší, ale myslím, si, že tahle cukrárnička není tak úplně dělaná na posezení, spíše asi počítají s tím, že si zákazníci vezmou všechno s sebou. Proto taky asi nemají talířky.
      Makaronky nemůžu bohužel moc porovnat, ale vzhledem k tomu, že se v Ostravě zatím dají sehnat buď balené ve stejné velikosti za 40, které mnohdy bývají tvrdé, nebo pak tyhle v cukrárně - beru ty z cukrárny. Neměla jsem výhrady, nejsem zase tak náročná. :)

      Delete