Thursday, 9 June 2011

New hair!

I feel so...bishie/ultrafeminie now. O.o
<3




So ukeish! ^^

7 comments:

  1. Líbí se mi to, myslím, že ti to sluší ^^

    ReplyDelete
  2. Kdysi jsem byla posedlými vlasy a opakovala, jak moc ej zbožňuji..od té doby co sjem rkátkovlasá si zase ujíždím an krátkých vlasech, ač dlouhé vlasy pro ěm stále zůstávaly fascinujícími,ale už mi příjdou jednoduché..zato krátké vlasy mohou mít otlik podob..třebas jako teď ty tvoje, které vypadají na tobě velmi bishie a sluší ti ♥!

    ReplyDelete
  3. Kira: Děkuji :)
    Tenshi: Ach ano, dlouhé vlasy...já se spíše nechala ovlivňovat maminkou, která byla toho názoru, že s krátkými vlasy budu vypadat ,,levně" ,,jednoduše" ,,ploše" a podobně. (To samé když jsem se nabarvila načerno)...
    Ale poslední dobou mě děsí to, že žijeme jen jednou...chci zkusit co nejvíc věcí. Dokud můžu. :3
    Děkuji! ^^

    ReplyDelete
  4. Wow, vypadá to vážně skvěle! *.* Těším se, až tě někdy takhle uvidím naživo. ^^

    ReplyDelete
  5. Ach jo, já už tě chci vidět :D Ty fotky mě hrozně provokují :D!

    ReplyDelete
  6. >:D Zrovna jdu uploadovat! :D

    ReplyDelete