Friday, 6 December 2013

Výstavy

Po delší době se mi opět povedlo dostat se na výstavu, a to hned na tři v jednom dni.
Školní jednodenní výlet do Brna.
Mňam!

Jako první byla komentovaná prohlídka prací Jaromíra Funkeho v Moravské galerii v Brně. Průřez jeho prací od počátku víceméně do konce. Moc pěkné s příjemně pojatým výkladem.


Následující výstavou byly fotografie Vojtěcha V. Slámy, které byly provedeny velmi netradičním a mně sympatickým způsobem, a koncept a myšlenky autora mě nadchly ještě více.
Později jsme také navštívili vojtěchovu kavárnu Flexaret. doporučuji svařáček!



Další byla v téže galerii výstava Lukáše Jasanského a Martina Poláka, jejichž koncept je mi blízký. Jejich výstavka byla o poznání menší, zato se nám do rukou dostala jejich zlořečená nepřijatá bakalářská práce.


V horním patře výstavy pak byla expozice Voliéra No. 1. Oděvní silueta v současné české módní tvorbě, která mě ale nijak nenadchla, krom instalace, která byla provedena vcelku pěkně. Z vystavených kusů u mně zvítězil asi Jakub Polanka

4 comments:

  1. U mě by nejspíše zvítězila 2. a 3. výstava. :) Současná módní tvorba mi moc neříká a ten jeden oděv (3. zleva) mi něco připomíná a nemůžu si za boha vzpomenout co :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vojtěch a Jasanský s Polákem? Jestli ano, skvělá volba. :D
      Jojo, taky jsem ten kabátek dlouho obhlížela, a nevím. Jediná spojitost mezi všemi byla, že se autoři inspirovali Japonském, jinak to byly takové ty zvětralé studentské práce kterých je na Designbloku a fleru habaděj. :D

      Delete
  2. Mi se nejvíce líbí ty oděvy :P Ten 3.kabát zleva mi přijde jako kabát nějakého hrdiny z anime :D Kdyby byl delší tak možná Kirito (SAO).. Ikdyž nee, ten je úplně jiný, já fakt nevím čí kabát mi to připomíná :D Ale každopádně by se mi líbil :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ony některé byly pěkné, jenže když takových akcí a výstav obejde člověk víc, tak už ho to začne nudit, protože se opakují jak ti návrháři, tak školy ze kterých vycházejí, kde učí stále ti samí lidé a pak se recyklují pořád stejné věci - viz to Japonsko, no. Mě už to moc nebaví. :D
      Ale jako pěkné byly, to jo. :D

      Delete