Saturday, 28 September 2013

Shopping in London!

As many of you know, I just spend a wonderful week in London with one of my closest friends, Míša.
Shopping spree, coffee overdoses, soups from bags and too many metro rides.
(And a few almost deadly accidents. Can someone explain why the hell their cars ride on the left side of the road?!)






Primark, samozřejmě. Dvoje šaty nad kolena, dvoje silonky (na fotce jen jedny)
Tamtéž thermohrnek a Carmex (mátovojahodový?)
Monki, vytoužený obchod!
Muji sešit (aka cestovní deník)
cestovní balení odlakovače 
London mini map (potrhaná, ušpiněná, roztrhaná...
A průvodce k lidem, co pracovali na Hobbitovi.


Vy byste odolali pejskovanému hrnku?


Jiný nákup, převážně z Oxfordu
Deník a propiska z Wildlife
Bombarďáčké a příliš velké kalhotky z Primarku
Vložky do bot, které jsem z pytlíku vyndala a pak nemohla najít, takže si užijte foto prázdného obalu
A mapa

Star trek pokladnička pro bratra
Star trekovské podtácky
Wrigley's Juicy které si snad pamatuju jen já ?!

Kniha o symetrii všeho živého i neživého (ale vlastně nic není neživé)
Vizitky z muzea Sherlocka Holmese (wqdlůasld,!)
Vložky z Primarku které chyběly na předchozí fotce

Taxíková a korunkový špendlík
Thumb ring z Urban outfitters
Adventure time badges
Magnet z Baker Street (aspoň něco :'))

A

Mé první pravé irské soft shoes. <3
A tenisky s platformou.
Koupené ve stejném obchodě.
Haha


6 comments:

  1. neeeeeee já chci zpátky blbllblblbllblbkgbblblbl http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20130817005521/degrassi/images/5/51/Lie_down_try_not_to_cry_cry_a_lot_cleaned_525.jpg

    ReplyDelete
  2. Božeeeee ...málem jsem se poslintala...z toho kávového hrnečku a Sherlocka ! a Hobit......aaaaach jsem se rozpustila :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ten hrnek miluju, fakt je to dobrá věc. Dříve jsem váhala, teď už neváhám. :D
      Nerozpouštěj seeeeeee!!!

      Delete
  3. OMG, ty kalhotkyyy :D A ty botičky cos měla i naposledy jsou opravdu pecka.. A o těch věcičkách Sherlocka ani nemluvím :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. No nejsou skvělé? Přítel bude nadšen až bude hledat Wallyho :D:D

      Delete