Wednesday, 22 May 2013

Tumtudum

Konzultace, ze kterých jsem měla strach, šly dobře.
I druhý předmět, ze kterého byl dnes ,,zápočet" nebo co.
Taky jsem dopsala ,,seminárku" a našla v bordelu v ateliéru svůj dlouho neviděný stativ.


Takže mi to trochu zvedlo sebevědomí do dalších dnů.
Říkám trochu.


Tréning teď nebude.
Možná až příští čtvrtek.
*smutný smajlík*

Taky pořád čekám na bouřku, a ta mrcha nikde.



Zlaté ponožky

Oběd

Odložený umělec

Půjčené poznámky.
,,PARTNERKU PŘEJEL TANK, UMÍRÁ, POHŘEB..."

Dnes mi zase někdo zachránil zub

Tohle taky určitě děláte, ne?

2 comments:

  1. Oběd xD, ten odložený umělec je pěkný ^^. Bouřka v Ově dneska nebyla? Myslela jsem, že ano spolu s kroupami xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem byla těsně po zubařském zákroku a nechtělo se mi nic kousat...a ty kuličky překvapivě zasytí. :)
      Děkuji.
      Dnes dvakrát zahřmělo, něco málo popršelo a do deseti minut byl konec.

      Delete