Saturday, 15 December 2012

H&M tempting


PHOTO-HEAVY




To jde člověk z Fashion Crossroad, kde si nakoupí originální šperky, a pak stejně skončí tam, kde půlka Ostravy. 
No co. 

Samozřejmě jsem nakoupila.
Jednu věc.
V H&M.
Ne že by mě nic nelákalo. Třeba ta kašile.
I ten svetr, ačkoli MINT----< 

Takže z 350 jsme šli na 150.

Taky mám pár fotek z Fashion Crossroad, ale ty až později.

...Byl také vymyšlen nový termínus technikus, a to SPACÍ BARVIČKY. Módní pastelové jemné odstíny, růžová, baby blue, oblíbená mintová, levandulová a podobné, které sluší většinou jen jemným éterickým osobám s bledou pletí a my ostatní vypadáme, že jsme se právě vyhrabali z postele. :) 

9 comments:

  1. Z těch fotek mi akorát přijde, že i Tobě ta mátová barvička sluší :) Mimochodem zrovna dneska jsem si taky vybrala jeden mátový kousek a dostanu ho na Vánoce :D Tak pak musíte okomentovat, jestli vypadám jako bych se vyhrabala z postele :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No a my celou dobu v H&Mku pobíhaly a ukazovaly na všechno mintové a podobné a pořikovaly jaké je to spinkací :D
      Určitě tu dáme vědět! :)

      Delete
    2. Ano, bylo to velmi zajímavé :D BTW na té fotce vypadám jako kuře :D

      Delete
    3. Bylo!
      Hele trošku možná jo, to dělá ta kapuce :D

      Delete
  2. Replies
    1. Díky :)
      A je rozhodnuto, košile bude DIY, tu v H&M (nečekaně) vyprodali.

      Delete
    2. Hurey! Už se těším až tě v ní uvidím (teď jsem úplně nejvíc záhadná!!)

      Delete