Friday, 7 December 2012

Brainy's the new sexy.

...A tak začalo zkouškové a já se opětovně dala do seriálu Criminal Minds. (Odmítám jakékoli pojení amerických či britských či nedejbože japonských seriálů s češtinou.)

(Enjoy the quote, it fits as nothing else does.)



Reid. Big brain. A dlouhé vlnité vlásky.
A vypoulené očka.
Aktovka.
A každá ponožka jiná.

Kdo by odolal!

A obchody se přidávají.
V H&M mají rozkošnou dámskou kolekci šedivých kalhot s drobným potiskem květinek, hnědé, takzvaně ,,posránkové" manžestrové sako, svetříky a cardigany v modré, šedé, hnědé a vůbec těchto barvách...
Kostkované nebo čisté košile, PLETENÉ VESTIČKY a ,,nerd" obrovské hnusné brýle.

Dělají mi to schválně.

No a pak vejdu s maminkou do New Yorker, pánské oddělení, maminka se rozhlédne a prohlásí: ,,Hele, to je takový ten typ oblečení jak na Kumberlacha." (Tak maminka říká Benedictu Cumberbachovi, aniž by věděla, co vlastně říká.)

Svodům pletených vestiček odolávám, nevěřím, že by to na mém slovanském prsatém a vlnícím se těle vypadalo dobře. Košil mám tucty, přesto si poslední přeju nějakou světlou s drobným vzorkem. (Žádné puntíky!)
...Kalhoty mám jedny, univerzální...
A k ponožkám se vzorkem, které si budu párovat jak chci, jsem si pomohla při slevách v Tescu.
Jedny červené s vločkami a druhé s lištičkami! Chocho!

...Tak já jdu psát něco do školy.


(Ano, vlasy mám stále fialové. komu se to nelíbí, ať mi klobouk políbí.)

Je to zvláštnější pocit, než by člověk čekal. a taky to přitahuje více pozornosti.
,,A víte, že máte každou ponožku jinou?"
,,Ano."
,,Aha...?"
Týrání v podobě H&M. 
Škoda že už jedno takové šedé a černé mám. :D
Zde můžeme vidět jak skvělé kalhoty s potiskem, pochybný svetřík i posránkové sako.

A zde zlosyn, díky kterému budou letošní zkoušky opět taková legrace:


Hrdinové dnešní doby.

...Úplně tenhle článek ignorujte.

...A aby se neřeklo, za Reida musím poděkovat Brusince. Jako skoro za všechny seriály. :D

5 comments:

  1. I love Reid too <3
    And you are such a strong girl - not a shopaholic :D
    Však víš, hrdinové naší doby ... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well... There are secondhands... :D I tried to fulfill my shopaholic self by buying these socks.

      Hrdinové DNEŠNÍ doby jsou úžasná, Sherlock, Reid, ...eh--
      Samé bedny!

      Delete
  2. Replies
    1. TÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁH! :P :D
      (Já vím. Promiň. :D)

      Delete