Thursday, 19 July 2012

Clonning

So right after I dyed my hair ginger, all the girls around me turned into ginger.
When I cut my fringe I notice how many girls cutted them too.
And now, when I listened my mommy's advice, I cutted it even shorter - and so did the girls!
Just emdf.
Now I can see so many clons on the net.
And all of them cooler than me, obviously.

I really like something about this girl, even through she's not very special.

More under the cut.




(Not a colour, but the haircut. But If I used all the purple I had left, my colours would look the same.)
(I also know that japanese girls, mori/dolly ones prefers this kind of haircut... But...)


This is the lenght I'm trying to grown into.
Wish me luck, this is very difficult.

This girl is listening Vamps, just like me. Cool girl!

Okay, so in next few weeks/months I'll by dyeing my hairtips purple, I'll give them a lots of different moisture, oils and everything and I'll hope it'll grow VERY fast.
Oh and I won't listen mommy anymore. It was her idea about the finge haircut and even through it's not actually bad - I feel like a geek :D, it's not very fitting either.

I'm drinking Kombucha. And I love it.
J~

P.S.:I also know I'm very much behind the last week diary and I'm trying to work out the Colours of Ostrava diary, but I'm still somewhere out and I don't have a time. ^^"

6 comments:

  1. I like your haircut, I know it's now quite popular especially among girls interested in japanesse fashion, but it really suits you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. But I'll let the fringe grow over my eyobrows again, I just don't feel very good like this. :P

      Delete
  2. Já mám ráda tvůj střih vlasů. Tohle jsi prostě ty a moc ti to sluší :) Já sama jsem kdysi měla podobný a vypadala jsem jako debil xD. Teď se snažím o co nejdelší vlasy, ale roste to pomalu.
    To s tou barvou znám. Sama jsem měla fialovou, ale po pár umytí to bylo dole a jenom mi to zničilo vlasy. Takže jsem blondýnka xD bez pramenů fialové.
    Přebarvovat to budu zase až na podzim, protože teď mám vlasy nehorázně zničené.
    Vím, že plno lidí v japonské módě preferuje tento účes, ale ne každému sluší jako tobě :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :)
      Jo, čím jsou ty vlasy delší, tím pomaleji rostou, že ano?? Mrchy jedny!
      Já jsem tu fialovou dala přímo na rezavou, jenže to chytlo do takové nijaké...:/
      Och a kompliment nakonec! Děkuji :D

      Delete
  3. PS: A co bych měla říkat já? xD Jsem blondýnka s modrýma očima taky velký stereotyp :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hnědovláska s hnědýma očima, já jsem exot! :D

      Delete